Tuesday, May 31, 2011

恶魔 Devil

中文版
一直以来,
我都自己定义为恶魔。
有些人会奇怪,
通常人不是都会觉得自己是天使吗?
但是我敢肯定我和天使是扯不上边的。
存在我骨子里的是恶魔。
平时看不见它的存在。
但实际上它是存在的,
只是等待苏醒的时机而已。
实际上我常常采用不动声色的策略。
表面上我可以对你笑嘻嘻待你,
实际上也许我心里对你并不是那么一回事。
我承认,
我就是名副其实的双面人·。
所以我常说:
“不要太相信我,连我都不相信我自己。”
这句话绝对是很好的忠告。

English Version
I consider that I'm a devil all along.
Someone might  feel weird because usually people will always think that they are angel.
But I'm sure that I will not have any relationship with angel.
There is a devil inside me.
You will not feel it's existence usually.
But in fact, it is existing and waiting for the awake timing.
Usually I won't show out.
Apparently, I can smile at you.
But maybe there is another side of me.
I admit that I'm really a person with double sides.
Thus, I always announce about "Don't trust me because I do not trust myself too.".
This really is a good advice.

No comments:

Post a Comment